0 грн.
Зробити замовленняІнтернет-магазин - сайт має адресу в мережі Інтернет. Товар - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.
Клієнт - розмістила Замовлення фізична або юридична особа. Замовлення - оформлений належним чином запит Клієнта на купівлю Товару.
Транспортна компанія - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:
1. Загальні положення
- Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
- При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
- Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатне прийняти і оплатити товар.
- Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.
2. Оформлення замовлення
- Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
- Замовлення Клієнта може бути оформлений в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде & nbsp; відсутню кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.
- Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
- Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
- Не пізніше 1-их доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-их доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.
3. Правила повернення / обміну Товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товар, придбаний в магазині, за умови виконання всіх норм передбачених законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості.
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Споживач - це фізична особа, яка купує, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
Обмін або повернення Товару належної якості провадиться:
- якщо Товар не використовувавася;
- якщо збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- на підставі розрахункового документа, що виданий Споживачеві разом з проданим Товаром.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості.
Стаття 8. Згідно із законом України «про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, Споживач, в порядку і в терміни, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.
У момент оформлення Замовлення шляхом натискання кнопки "Оформити замовлення" Покупець приймає умови Угоди, підтверджує прочитання тексту Угоди і підтверджує свою згоду з умовами Угоди.